Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Πόσο σημαντική είναι η φιλία?

Τι είναι οι φίλοι για μένα?Ένα από τα σπουδαιότερα πράγματα στην ζωή μου, η δεύτερη οικογένεια.
Η ζωή χωρίς φίλους θα ήταν βαρετή και μονότονη.
Φίλος για μένα είναι αυτός που θα με κάνει να χαμογελάω, να μπορώ του εμπιστευτώ τους προβληματισμούς και τις σκέψεις μου, θα είναι δίπλα μου είτε κυριολεκτικά είτε μεταφορικά, είναι αυτός που δεν θα με κάνει να σκεφτώ δεύτερη φορά ότι είναι να πω.
Από την πλευρά μου κάνω κάθε φορά ότι καλύτερο μπορώ΄και τον θεωρώ ένα κομμάτι από μένα.
Όπως σ’όλες τις σχέσεις τα πράγματα δεν έρχονται έτσι ακριβώς όπως τα θέλουμε και αρκετές φορές έχω επενδύσει σε φιλίες που το τέλος τους ήταν απογοητευτικό, κάποιες φορές απ΄αυτές έπρεπε να συμβεί αυτό και άλλες όχι, κάνοντάς με ακόμα και σήμερα να αναρωτιέμαι γιατί...
Αυτή την απάντηση δεν νομίζω πως θα την πάρω ποτέ, αυτό όμως δεν με κάνει να σταματήσω και χρόνια μετά να προσπαθώ να καταλάβω, μάταια...
Δεν κατηγορώ μόνο τους άλλους, το αντίθετο, έχω καταστρέψει φίλιες κάποιες φορές στην ζωή μου και μια-δυό απ’ αυτές το μετάνιωσα και όσο και αν προσπάθησα μετά από καιρό να επανορθώσω δεν κατάφερα και πολλά.
Με τους φίλους μου είμαι αυστηρός, και δεν δίνω πολλές ευκαιρίες όταν δεν μου φερθούν σωστά.
Είναι άδικο να επενδύω εγώ σε μια φιλια και ο άλλος να μην συμπεριφέρεται ανάλογα.
Δεν αντέχω την αδιαφορία και την προδοσία, είναι τα δύο χειρότερα πράγματα ανάμεσα στους ανθρώπους, όμως έτσι είναι η ζώη...
Από τις στιγμές που θέλω να ζώ με τους φίλους μου είναι να είμαστε μαζεμένοι σπίτι να τρώμε, να συζητάμε με τις ώρες, μετά να βλέπουμε dvd μέχρι αργά σχολιάζοντας παράλληλα...
Πάρα πάρα πολλές φορές όταν δεν είμαι σε καλή διάθεση σκέφτομαι μια όμορφη στιγμή που έχω ζήσει με κάποιον φίλο μου και τότε ένα χαμόγελο σχηματίζεται στο πρόσωπο μου κάνοντάς με να νιώσω καλύτερα!
Ο φίλος για μένα σημαίνει εμπιστοσύνη, αγάπη, σεβασμός, τρέλα, συμπαράσταση, κατανόηση και μέχρι να θεωρήσω κάποιον φίλο μου θα περάσει από ‘’εξετάσεις’’ έτσι ώστε να είμαι σίγουρος ότι αξίζει.
Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω πως κάποιοι συμβιβάζονται και κάνουν παρέα με άτομα που είτε δεν ταιριάζουν είτε για άλλους λόγους που και πάλι δεν με κάνουν να τους δικαιολογώ.
Δεν το έκανα ποτέ,γιατί πολύ απλά δεν θα ήμουν εγώ!
Πόσο όμορφο είναι να ξέρεις ότι έχεις κοντά σου πραγματικούς φίλους και νιώθω τυχερός για τους φίλους που έχω, έστω και αν κάποιους δεν τους βλέπω τόσο συχνά όσο θα ήθελα.
Περνώντας τα χρόνια νέοι φίλοι προστέθηκαν στην ζωή μου, φίλοι από το σχολείο, τα φοιτητικά χρόνια, τον στρατό, την νέα μου σχολή και ίσως έρθουν και άλλοι κάνεις δεν ξέρει, με κάποιους από αυτούς δεν άλλαξε τίποτα ενώ άλλοι χάθηκαν γιατί απ’ ότι φάνηκε δεν είχαν γερές βάσεις.
Το σημαντικό είναι να κάνεις το καλύτερο που μπορείς χωρίς να περιμένεις ‘’αντίτιμο’’ και να θυμάσαι να είσαι ‘’εκεί’’ για τους φίλους σου πάντα γιατί πάντα θα σε χρειάζονται και το ανάποδο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου